Select Page

Yalın Girişimciliğin, iyi ürünler üretmek için nasıl uygulanacağını anlatan kapsamlı bir kitap. İster yeni bir girişimde, isterseniz büyük ve köklü bir şirkette çalışıyor olun; hepimizin bildiği şey iyi ürünler üretmenin zor olduğudur. Birçok yeni ürün başarısız olmaktadır. Bu kitap, açık ve adım adım yol göstererek ve tavsiyelerde bulunarak başarılı ürünler üretme şansınızı artırmanıza yardım edebilir. Eğer Yalın Ürün prensipleri konusuna ilgiliyseniz ve bunları kazanan ürünler geliştirmeye uygulamak istiyorsanız bu kitabı okumanızı tavsiye ediyoruz. Bu kitap Yalın Ürün Sürecini; ürün-pazar uyumunu yakalama yolundaki tekrarlanabilen, takip etmesi kolay yöntemi açıklamaktadır. Aşağıdaki adımları gerçekleştirmenizde size yardımcı olacaktır:

  • Hedef müşterilerinizi belirleme
  • Tam olarak karşılanmayan müşteri ihtiyaçlarını tespit etme
  • Kazanan bir ürün stratejisi yaratma
  • En temel ürününüze karar verme
  • En temel ürün prototipinizi tasarlama
  • En temel ürününüzü müşterilerle test etme
  • Ürün-Pazar uyumunu yakalamak için hızla iterasyon yapma

Bu kitap, girişimci ve Yalın Ürün Uzmanı Dan Olsen tarafından yazılmıştır. İşin mutfağından bir danışman olarak bu kitapta verdiği tavsiyeleri, birçok şirkette defalarca uygulamıştır. Müşterileri arasında    Facebook, Box, Hightail, Epocrates ve Medallia bulunmaktadır.